Beachegg: áttervezés kampány közben

Be Smart nyertes startupunk, a tojás formájú strandszéfet tervező Beachegg nemrég indította részvénycélú közösségi finanszírozási kampányát a Tőkeportállal. Most arról számoltak be, hogy a járvány hatására milyen változtatásokat kellett tenniük.

Jelen helyzetben kiemelten fontosnak tartjuk, hogy higgadtan és körültekintően járjunk el a kommunikációban és az üzleti döntések tekintetében. A kérdések többségére már tudunk egzakt választ adni, a többire lehetséges forgatókönyvek vizsgálatával próbálunk reagálni.

Hisszük, hogy amiért teszünk minden nap, az egyszer üzleti eredmény lesz. Hisszük, hogy a közösség ereje képes a járványt megállítani és képes a jó projektekből sikeres projekteket csinálni. Ezért azon dolgozunk, hogy a Beachegg kampány során lehetőséget adjunk a pénzpiacokról, tőzsdéről és az ingatlanpiacról kiáramló pénzeknek, illetve az azokból kiábránduló befektetőknek új befektetési célpontot adni és a Beachegget egy újabb magyar sikersztorivá tenni. Ezekre a kérdésekre már tudjuk a választ.

Hol tart most a kampány?

A kampány zárt szakaszában eljutottunk a tőkecél 40%-ig, majd nyílt szakaszba léptünk és már majdnem 50%-nál tartunk.

A járvány miatt nem tudunk személyes konzultációkat tartani, ezért online meetingeket tartunk.

Mit csinálunk?

Folytatjuk a termék továbbfejlesztését, a gyártói egyeztetéseket és  pár héten belül megkötjük a gyártói szerződést.

Keressük a piacralépési lehetőségeket ott is, ahol eredetileg csak későbbi indulást terveztünk.  Az USA-ban is járvány van, de ott 12 hónapos strandokat találunk. Távolabbi vizekre evezünk tehát, ugyanakkor a magyar piacon is látunk lehetőséget. Elindítjuk a tárgyalásokat a balatoni strandokkal és gyógyfürdőkkel is.

Nem tudjuk, meddig tart a járvány hatása, de ha egyszer vége lesz, akkor nagyon sokan fognak utazni, nyaralni, strandra menni. Ez biztos! Erre az időre kell felkészülnünk, és ehhez kérjük segítségeteket azzal, hogy részt vesztek a kampányban.

Mit változtattunk?

Ha a májusra és júniusra tervezett bevételeinket pár hónappal elcsúsztatjuk, akkor is tudjuk tartani az üzleti tervben vállaltakat. Mivel a járvány leginkább az első célpontnak tekintett olasz és spanyol strandokat sújtja, ezek helyett az üzleti tervünk fókuszába a trópusi, illetve a belföldi strandok kerülnek.

A kampány indulása óta rengeteg műszaki fejlesztési ötletet és javaslatot is kaptunk, melyeket már beépítünk a sorozatgyártásba és a további fejlesztésekbe.

Sok céget sajnos padlóra küld a járvány, mindenki áttervezi, átszervezi a működését. A Beachegg induló cég, nincsenek még magas működési költségei, könnyen átvészeljük ezt az időszakot, és amikor vége, akkor óriásit tudunk robbantani. Erre készülünk továbbra is!

A Beachegg kampányába ezen a linken lehet befektetni.

Posted in #restartbudapest, Aktualitásaink, Hírek, Jó gyakorlatok and tagged , .