Három évtizede az élvonalban – Nagy Lovas Kft.

A több mint 30 éve működő budapesti családi vállalkozás nemzetközi elismertségnek örvend, és még egy szakmát is felélesztett. Nagy Diánával a körúti kisbolttól a nemzetközi online értékesítésig tartó útról beszélgettünk.

Magyar divat külföldön – Divatipari vállalkozók nemzetközi lehetőségei, 2017. május 18.

Sikeres magyar divattervezőkkel beszélgetünk a BVK Smart Hetek a Bálnában első rendezvényén arról, hogy milyen lehetőségekkel és kihívásokkal találkoznak azok a magyar divatipari vállalkozók, akik a külföldi piacokat is szeretnék meghódítani. A rendezvényen köszöntő beszédet mond Pirityiné Szabó Judit, a Nemzetpolitikai Államtitkárság kapcsolattartási főosztályvezetője. Hampel Katalin és Pásztor Anni ruhatervezők és Nagy Diána a Nagy Lovas Kft. képviseletében […]

Kreatív és kézműves vállalkozások növekedési lehetőségei – jó gyakorlatok – kerekasztal beszélgetés – videó

Kreatív és kézműves vállalkozások növekedési lehetőségei a budapesti jó gyakorlatok tükrében címmel rendezett workshopot a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány 2015. október 1-én, csütörtökön. A rendezvény résztvevői szakértő tanácsokat kaphattak vállalkozásuk fejlesztéséhez, a nemzetközi piacra lépéshez, és elismert magyar kreatívipari vállalkozónők tevékenységével ismerkedhettek meg, divatbemutató és kerekasztal beszélgetések keretében.

Haszon Nőknek – A növekedés útján

Innovatív finanszírozási lehetőségekkel, ingyenes tanácsadási és vállalkozásfejlesztési szolgáltatásokkal, a külpiacra lépést segítő programokkal ismerkedhettek meg a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány Kreatív és kézműves vállalkozások növekedési lehetőségei a budapesti jó gyakorlatok tükrében címmel rendezett workshopjának résztvevői október 1-én, csütörtökön. A rendezvényen sikeres magyar kreatívipari vállalkozónők is bemutatták kollekcióikat és meséltek vállalkozásuk történetéről.

Origo – Hobbiból csak kemény munkával lehet üzlet, de megéri

A kézműves vállalkozások azért jutnak nehezen előre, mert a magyar vásárlók közül csak kevesen tudják megfizetni a termékeiket, a külföldi célközönséget pedig nem könnyű megszólítani. Mégis vannak olyanok, akik évtizedek óta működnek ezen a piacon, és semmi sem tudná eltántorítani őket. Három kézműves vállalkozó története következik, rengeteg tanulsággal.

Profit7 – Így növekedhetnek a kreatív és kézműves cégek

Ingyenes vállalkozásfejlesztési tanácsadás, a nemzetközi versenytársak megismerését szolgáló program és kedvező vállalati mikrohitel is segíti a külpiacra készülő kreatív és kézműves vállalkozásokat – derült ki a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány szakmai fórumán.

Női vezetők a gazdaságban – kerekasztal beszélgetés – videó

A Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány Női vállalkozások – Vállalkozó nők címmel rendezte meg első Budapesti Vállalkozásfejlesztési Fórumát 2015. március 5.-én. A rendezvényen szakmai elemzések és nemzetközi szintű magyar jó példák bemutatásával vizsgáltuk a női vállalkozások gazdaságban és foglalkoztatásban betöltött szerepét és lehetőségeit. Résztvevők: – Béres Klára – kommunikációs igazgató, Béres Gyógyszergyár Zrt. – Miki Tímea – […]