Talk-a-Bot – Dinamikus terjeszkedés kapujában

A chatbot-megoldásokat fejlesztő Talk-a-Bot saját meghatározásuk szerint már túllépett a startup-fázison, a tavaly ősszel kapott befektetés és a gyors növekedés révén scaleuppá vált, és jelenleg is aktívan dolgozik a nemzetközi terjeszkedésen. A vállalkozás történetéről, valamint az európai és ázsiai piacok különbségeiről Bikádi Zoltán üzletfejlesztési vezetővel beszélgettünk. Milyen háttérrel vágtak bele az alapítók a chatbot-fejlesztésbe? Deliága […]

Magyar Hírlap – Szemléletformáló megmérettetések

Befejeztük a megújulást, az elmúlt öt évben olyan új programokat indítottunk el, amelyek a fővárosi kis és közepes vállalkozások számára valós segítséget jelentenek – mondta lapunknak Szalai Piroska, a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány (BVK) kuratóriumi elnöke. – Hogyan értékeli a BVK idei első félévét? Több nemzetközi versenyen voltak, több patronáltjuk nyert is a nívós megmérettetéseken. Ez […]

Egyedülálló START Programot indít kezdő vállalkozóknak az Egyszülős Központ

Pályázatot hirdet a budapesti Üllői úton nyíló Egyszülős Központ egy játszóház és egy kávézó üzemeltetésére. Az Egyedülálló START Program különlegessége, hogy a két egységet térítésmentesen kaphatják meg egy éves üzemeltetésre olyan egyedül nevelő szülők, akik komolyan fontolgatják saját vállalkozás indítását. Pályázni január 31-ig lehet, a vállalkozást pedig márciusban kell elindítani.

2016. szeptember 22.: KKV marketing – A brandépítés 5 alappillére

A brandépítés nem a nagyok luxusa, hanem egy eszköz, mellyel a legkisebbek is kiemelkedhetnek a marketing zajból. Hogy hogyan? Az előadáson többek között szó lesz a vállalkozó motivációiról, a márka hátterében álló személyes történetekről. Kitérünk a lehetséges arculati alapelemekre, beszélünk a hiteles kommunikáció megfelelő csatornáiról és tippeket adunk a vállalkozások megkülönböztethetőségét biztosító egyedi márkaélmény formáira […]

Vállalkozás indítás – 6 lépésben az első jobb agyféltekés üzleti tervig

Az üzleti tervünkhöz vezető út első lépéseként fontos azonosítanunk és rangsorolnunk az értékeinket. Bármilyen vállalkozás, amelyet létrehozunk, tükrözi az értékeinket és meggyőződéseinket, így tisztában kell lennünk a számunkra legfontosabbakkal, mivel ezek nagymértékben befolyásolnak bennünket a vállalkozásunk vezetésének mikéntjében, és abban, hogy milyenek lesznek vásárlóink, ügyfeleink tapasztalatai.

Professzionális aromaterápia a London Beauty Studiótól

Galambos Gáborné Zsuzsa több évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkező kozmetikusként 2011-ben Angliában vállalt munkát, ahol lehetősége nyílt szakmai tudását bővíteni. A külföldön szerzett ismereteit itthon kamatoztatja, a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány mikrohitele segítségével kozmetikai nagykereskedést nyitott, mely 100%-os tisztaságú aromaterápiás olajokat árusít.