Magyar divat külföldön – Divatipari vállalkozók nemzetközi lehetőségei, 2017. május 18.

Sikeres magyar divattervezőkkel beszélgetünk a BVK Smart Hetek a Bálnában első rendezvényén arról, hogy milyen lehetőségekkel és kihívásokkal találkoznak azok a magyar divatipari vállalkozók, akik a külföldi piacokat is szeretnék meghódítani. A rendezvényen köszöntő beszédet mond Pirityiné Szabó Judit, a Nemzetpolitikai Államtitkárság kapcsolattartási főosztályvezetője. Hampel Katalin és Pásztor Anni ruhatervezők és Nagy Diána a Nagy Lovas Kft. képviseletében […]

BVK Vállalkozói Smart Hetek a Bálnában

Másfél hónapra a Budapest Bálna rendezvényközpontba költözik a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány Smart Pontja. A BVK Smart Hetek ideje alatt ingyenes szakmai előadásokon, workshopokon és startup rendezvényeken vehetnek részt a fővárosi vállalkozók, startupperek és a vállalkozás indítását tervezők. A rendezvénysorozat fővédnöke Tarlós István, Budapest főpolgármestere.

2017. április 11.: Melyik fontosabb: a pénz, a gép vagy az ember?

Tulajdonosok, menedzserek és munkatársak viselkedési kalauza Polló László, a  szervezetfejlesztés és a vállalati termelékenység specialistája, a Viselkedési Kalauz szerzője ezúttal arról tart előadást, hogyan befolyásolja egy cég sikerét vagy bukását a tulajdonosok, a menedzsment és a munkatársak viselkedési kultúrája. A szakértő útmutatást nyújt ahhoz, hogyan szüntethetőek be a rossz játszmák és  hogyan válhat versenyképessé egy cég. 

2017. február 15.: A karizmatikus előadásmód titkai workshop

Számtalan tehetséges emberrel találkozunk, akiknek zseniális gondolatok vannak a fejében, de amikor ezeket egy előadás formájában szeretné átadni másoknak, akkor az már nehézséget okoz. Ideges lesz, izgul, bizonytalanná válik vagy éppen ő-zik, elkezd hadarni, és nem sikerül eljuttatnia az üzenetét a közönségnek. Ilyen esetekben az első benyomás balul sülhet el, az üzlet nem jön létre, […]

2017. február 7.: BRAND a lelke mindennek! Így építs sikeres márkát kisvállalkozóként 2017-ben

A brandépítés nem a nagyok luxusa, hanem egy eszköz, mellyel a legkisebbek is kiemelkedhetnek a marketing zajból. Hogy hogyan? Az előadáson többek között szó lesz a vállalkozó motivációiról, a márka hátterében álló személyes történetekről. Kitérünk a lehetséges arculati alapelemekre, beszélünk a hiteles kommunikáció megfelelő csatornáiról és tippeket adunk a vállakozások megkülönböztethetőségét biztosító egyedi márkaélmény formáira […]

2017. január 25.: Konzultatív értékesítés – workshop

Aki tud értékesíteni, annak mindig lesz pénze. Ráadásul, ha konzultatív módon csinálod, az emberek, akikkel kapcsolatba kerülsz, kedvelni és ajánlani fognak akkor is, ha nem lesz üzlet. És később örömmel keresnek fel, ha szükségük lesz arra, amit kínálsz nekik. 

2017. január 10.: A karizmatikus előadásmód titkai workshop

Számtalan tehetséges emberrel találkozunk, akiknek zseniális gondolatok vannak a fejében, de amikor ezeket egy előadás formájában szeretné átadni másoknak, akkor az már nehézséget okoz. Ideges lesz, izgul, bizonytalanná válik vagy éppen ő-zik, elkezd hadarni, és nem sikerül eljuttatnia az üzenetét a közönségnek. Ilyen esetekben az első benyomás balul sülhet el, az üzlet nem jön létre, […]

2016. december 15.: Adózásról érthetően vállalkozóknak workshop

Takarékoskodjon jogtisztán! Számos adó- és járulékkedvezményt vehetnek igénybe azok a vállalkozások, akik munkaerő-piaci szempontból speciális helyzetű munkavállalókat (pl. 25 év alattiak, kisgyermekes anyák, 55 év felettiek) foglalkoztatnak. Több tízezer forintot spórolhatnak a cégek a duális képzés adómentességével. A jól megválasztott adózási formával több marad a kasszában.  Idei utolsó workshopunkon Linczmayer Szilvia, a Nemzetgazdasági Minisztérium szakértőjének segítségével járjuk […]

2016. december 7.: A brandépítés aspektusai jogi szempontból – workshop

Brand, márka, védjegy – manapság gyakran használjuk ezen szavakat, sokszor azok pontos jelentésének ismerete nélkül. A workshop során arra keressük a választ, hogy melyek azok a legfontosabb jogi kérdések, amelyeket egy kezdő – vagy akár már egy prosperáló – vállalkozásnak mindenképpen érdemes figyelembe vennie, ha jogilag védhető arculatot szeretne, illetve jogilag biztos lábakon álló névvel […]

2016. november 29.: Startup Meetup a H13-ban

A H13 és a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány (BVK) társszervezésében bemutatkoznak a BVK által szervezett 4. Be Smart Verseny nyertesei, akiknek Szentpéterváron és Tel Avivban lehetőségük nyílt szerencsét próbálni. A Sybrillo és a Motiball startupok képviselői a cégükről, projektjeikről, az utazások és a verseny során szerzett tapasztalataikról tartanak beszámolót. A kamerastabilizátort fejlesztő Sybrillo a BVK versenyén 2. helyezést, a stroke […]