Innovatív vállalkozások globális piacra lépési lehetőségei Izraelen keresztül – 2017. május 25.

Mi állhat az izraeli innovációs csoda hátterében? Kik a Szilikon-wádi legfontosabb szereplői? Hogyan lehet és miért éri meg kapcsolatot építeni izraeli innovációs partnerekkel, üzleti angyalokkal, befektetőkkel? Erről és globális piacra való kilépés lehetőségéről fog beszélni a BVK Smart Hetek keretében Azbej Tristan innovációs stratéga, aki 2013 és 2017 eleje között tudományos és technológiai attaséként szolgált […]

Magyar divat külföldön – Divatipari vállalkozók nemzetközi lehetőségei, 2017. május 18.

Sikeres magyar divattervezőkkel beszélgetünk a BVK Smart Hetek a Bálnában első rendezvényén arról, hogy milyen lehetőségekkel és kihívásokkal találkoznak azok a magyar divatipari vállalkozók, akik a külföldi piacokat is szeretnék meghódítani. A rendezvényen köszöntő beszédet mond Pirityiné Szabó Judit, a Nemzetpolitikai Államtitkárság kapcsolattartási főosztályvezetője. Hampel Katalin és Pásztor Anni ruhatervezők és Nagy Diána a Nagy Lovas Kft. képviseletében […]

BVK Vállalkozói Smart Hetek a Bálnában

Másfél hónapra a Budapest Bálna rendezvényközpontba költözik a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány Smart Pontja. A BVK Smart Hetek ideje alatt ingyenes szakmai előadásokon, workshopokon és startup rendezvényeken vehetnek részt a fővárosi vállalkozók, startupperek és a vállalkozás indítását tervezők. A rendezvénysorozat fővédnöke Tarlós István, Budapest főpolgármestere.

2017. április 11.: Melyik fontosabb: a pénz, a gép vagy az ember?

Tulajdonosok, menedzserek és munkatársak viselkedési kalauza Polló László, a  szervezetfejlesztés és a vállalati termelékenység specialistája, a Viselkedési Kalauz szerzője ezúttal arról tart előadást, hogyan befolyásolja egy cég sikerét vagy bukását a tulajdonosok, a menedzsment és a munkatársak viselkedési kultúrája. A szakértő útmutatást nyújt ahhoz, hogyan szüntethetőek be a rossz játszmák és  hogyan válhat versenyképessé egy cég. 

2017. február 15.: A karizmatikus előadásmód titkai workshop

Számtalan tehetséges emberrel találkozunk, akiknek zseniális gondolatok vannak a fejében, de amikor ezeket egy előadás formájában szeretné átadni másoknak, akkor az már nehézséget okoz. Ideges lesz, izgul, bizonytalanná válik vagy éppen ő-zik, elkezd hadarni, és nem sikerül eljuttatnia az üzenetét a közönségnek. Ilyen esetekben az első benyomás balul sülhet el, az üzlet nem jön létre, […]

2017. február 7.: BRAND a lelke mindennek! Így építs sikeres márkát kisvállalkozóként 2017-ben

A brandépítés nem a nagyok luxusa, hanem egy eszköz, mellyel a legkisebbek is kiemelkedhetnek a marketing zajból. Hogy hogyan? Az előadáson többek között szó lesz a vállalkozó motivációiról, a márka hátterében álló személyes történetekről. Kitérünk a lehetséges arculati alapelemekre, beszélünk a hiteles kommunikáció megfelelő csatornáiról és tippeket adunk a vállakozások megkülönböztethetőségét biztosító egyedi márkaélmény formáira […]