A brandépítés nem a nagyok luxusa, hanem egy eszköz, mellyel a legkisebbek is kiemelkedhetnek a marketing zajból. Hogy hogyan? Az előadáson többek között szó lesz a vállalkozó motivációiról, a márka hátterében álló személyes történetekről. Kitérünk a lehetséges arculati alapelemekre, beszélünk a hiteles kommunikáció megfelelő csatornáiról és tippeket adunk a vállakozások megkülönböztethetőségét biztosító egyedi márkaélmény formáira sok-sok saját, hazai és nemzetközi példa segítségével.

Az előadást ajánljuk minden most új termékkel és szolgáltatással induló és a piacon nagy öregként jelenlévő, de a brandépítésre korábban kevesebb figyelmet fordító vállalkozónak egyaránt.

Időpont: 2017. február 7., kedd 16.00 – 18.00

Helyszín: Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány, 1072. Budapest Rákóczi út 18., II. emelet.

A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött:

A rendezvényre a regisztráció a terem befogadóképessége miatt lezárult!

Előadóink: Molnár Kata Orsolya és Mészáros Róbert

Molnár Kata Orsolya, a Birdie Communications társtulajdonosa, a szabadúszó újságírást adta fel saját PR ügynöksége kedvéért, mely olyan márkák kommunikációjáért felel, mint az Oscar-díjas Saul fiát is forgalmazó Mozinet, a Zila Kávéház és a Lizzy Card. Az idén 10 éves Filmtekercs.hu főszerkesztőjeként komoly szerepe volt abban, hogy lelkes önkéntesek létrehozzák az ország legnagyobb, független filmes portálját – az értékteremtés szívügye. Az állandó tanulás szenvedélye: eredetileg geográfus végzettségű, de folytatott tanulmányokat a vendéglátás, a PR és a pénzügy területén egyaránt. Jelenleg az ELTE BTK filmszakján készül diplomázni.

Mészáros Róbert, a Látványügynökség alapítója, közel 20 éve vállalkozó, éppen emiatt testközelből ismeri a magyar kis- és középvállalkozások gondolkodását, lehetőségeit, korlátait. Grafikusként kezdte pályafutását, felépítette saját ügynökségét, mely máig olyan márkáknak dolgozik, mint a Lipóti Pékség, KDB Bank, GEERS, Andió, Váróczi Üzletberendezés. Csapatával márkákat építenek, és külsős grafikusként dolgoznak multiknak és kis cégeknek egyaránt. A marketinggel kapcsolatos konferenciák rendszeres előadója, jelenleg elsősorban márkaépítő tanácsadóként tevékenykedik. Küldetésének tekinti az innovatív magyar vállalkozók támogatását saját vállalkozásuk fejlesztésében.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a rendezvényen fénykép és videófelvételek készülnek a résztvevőkről a szervezők, valamint a média részéről. Tájékoztatunk, hogy regisztrációddal beleegyezel abba, hogy a Rólad készült felvételek felhasználásra kerüljenek a szervezők és az esemény honlapján és/vagy publikációiban, valamint a rendezvényhez kapcsolódó médiamegjelenésekben.