A járvány ideje alatt is nyitva tartó üzletek fokozott óvatosságra kényszerülnek, hiszen szigorúan ügyelniük kell a szociális távolságtartás követelményeinek betartására. Ehhez elengedhetetlen, hogy számon tartsák, hányan tartózkodnak az üzletben, és lehetőség szerint ki kell szűrniük a fertőzésgyanús vásárlókat is. A HighED Sales House & Consulting Kft. és az Atlosz Interactive által kifejlesztett „Mondisplay Visitor Management” nevű megoldás ehhez nyújt segítséget.

A képen a következők lehetnek: egy vagy több ember és álló emberek

Az emberiség dokumentált története során mindig jelen voltak az emberéleteket követelő világméretű járványok. Az elmúlt száz évben ismerkedhettünk meg a spanyolnáthával, a Hongkongi influenzával, az AIDS-el, a sertés és madárinfluenzával, jelenleg pedig a koronavírussal kell szembenéznünk. A felsorolt világméretű járványok mellett minden évben lokális influenza szezonok vannak jelen a bolygón.

A mostani koronavírus egyben biztosan más, mint az eddig ismert járványok. Az emberiségben hosszú ideig maradandó nyomot fog hagyni, és társadalmi szokásaink átalakulásának leszünk szemtanúi. Az emberek elővigyázatosak lesznek, távolságtartóak és a betegségektől való félelem évekig jelen marad a hétköznapokban is.

A Mondisplay Visitor Management rendszer azért lett létrehozva, hogy megoldást nyújtson a megváltozott társadalmi gondolkozásból fakadó új fogyasztói igények kezelésére, valamint irodáknak, gyáraknak biztosítson olyan eszközöket, amivel akár egy influenza szezonban, akár egy világméretű járvány idején meg tudják óvni munkavállalóikat.

Mondisplay Visitor Management rendszer előnyei:

  • Valós időben tudja számolni az üzletben, munkahelyen, irodaházban, üzemben, gyárban tartózkodó emberek számát
  • Képes az ajtót automatikusan bezárni, ha elérik a bent levő emberek a maximális létszámot
  • Ki tudja szűrni a lázas embereket
  • A 9-12-ig tartó időszak során képes a 65 év alattiakat figyelmeztetni, hogy nem mehetnek be az üzletbe (vagy bármilyen más korlátozást kezelni)
  • Interaktív tartalmat lehet megjeleníteni (akciókat, kiemelt termékeket)
  • Közérdekű információkat tud megjeleníteni
  • Kommunikálni tud vásárlóival, dolgozóival
  • Adatokat tud gyűjteni, mely adatokkal megismerheti a cég az adott üzlet fogyasztóit (korosztály, nem)
  • Felhő alapú vezérlés
  • Tartalomtámogatás

Az ötlet egy korábban, marketingcélokra fejlesztett és alkalmazott technológia továbbgondolása  – tájékoztatott D. Kiss Péter, a Meló-Diák cégcsoport tagjaként működő HighED Sales House & Consulting Kft. ügyvezetője. Az alapul szolgáló rendszer eredetileg hirdetési felületek – például köztéren kihelyezett plakátok – „elérését” követte nyomon: nemcsak azt számolta, hogy hányan mennek el az „objektum” előtt, de egy mesterséges intelligenciát is használó szoftver segítségével az elhaladók nemét, sőt (tíz évre kerekítve) a korát is meghatározta.

Ha ezt a technológiát kiegészítjük egy hőkamerával, akkor minden olyan adatot valós időben nyomon tud követni, amelyre egy üzlet biztonságos kinyitásához szükség lehet – magyarázta D. Kiss Péter. Pontos információkat szolgáltat arról, hogy hányan vannak az üzletben, hányan várakoznak előtte, és arra is programozható, hogy a megengedett létszám elérésekor automatikusan zárja az ajtót. Talán még ennél is fontosabb, hogy a munkatársakat azonnal riasztja, ha valakinek a testhőmérséklete túlságosan magasnak bizonyul, és az így azonosított vásárlót  diszkréten távol lehet tartani az üzlettől. A rendszer nemcsak a dolgozókkal, de a vásárlókkal is képes kommunikálni, így – például – figyelmeztetheti a fiatalokat, ha nem a számukra biztosított idősávban próbálnak belépni egy üzletbe.

A felhő alapú vezérléssel működő Mondisplay Visitor Management nemcsak a kiskereskedelmi egységekben, de oktatási intézményekben, sporteseményeken, szabadidős létesítményekben is használható.

Mondisplay Visitor Management rendszerről bővebb információk:

weboldal: https://vm.mondisplay.hu/
email: peter.dkiss@hedsolution.com
kontakt: D. Kiss Péter
telefon: +36 20 390 2822