Az i.e. Smart Budapest, a BKF Alumni Klub, a Magyar Marketing Szövetség és a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány bemutatja: Az ördög mégsem Pradát visel? – Volt BKF-esek a divatiparban. A rendezvény időpontja: 2013. október 15, 17:20 – 18:40. Helyszín: BKF 1148 Budapest Nagy Lajos király útja 1-9.
Meghívott vendégek:
Csillag Katalin Zita, volt BKF-es hallgató, divat-, és textil tervező, longboardos, szörfös, Ázsia-imádó, kalandor, hobbi fotós. Korábban egy éves szinten 150.000 terméket forgalmazó, 8 országban jelen levő magyar sportuházati márka utcai kollekciójának főtervezője, jelenleg szabadúszóként ugyanezen cég technikai kollekciójának főtervezője. A tervezői karrierje előtt kilenc évig modelkedett, szerte a világban: Athén, Milánó, München, Párizs, Szingapúr, Hong Kong, Szöül a fontosabb városok.
Körtvély Adrienne, volt BKF-es hallgató, divattervező, az ILINX divatmárka alapítója. A magas presztízsű EU-GATEWAY WEAREUROPE Japánba irányuló mentorprogram pályázatának négyszeres résztvevője. Számos magyarországi divatprojekt közreműködője, többek között dolgozott a Hungexpo Zrt-vel a Budapesti Nemzetközi Vásár keretében, valamint munkáit kiállították a Múzeumok Éjszakája Dante estjén az Országos Széchényi Könyvtárban is.
Ravasz Nóra, volt BKF-es hallgató, divatmenedzser Londonban. A nemzetközi divatmárkák londoni piacra segítésével foglalkozó Lili Vision Ltd. alapítója, a The Future Vintage Ltd. divat PR ügynökség projekt menedzsere, London Fashion Week divatbemutatók szervezője. Korábban a Napi Gazdaság és a Marketing&Media újságírója, a Lapcom Zrt. online szerkesztője.
Moderátor:
Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF Turisztikai és Gazdasági Karának dékánja, a Marketing Intézet vezetője
Helyszín:
F003
A témáról bővebben avagy milyen kérdésekre kaphat választ:
– Hogyan építs sikeres divatmárkát?
– Nemzetközi divat vs hazai divat?
– Hogyan érvényesüljünk a különböző nemzetközi divatpiacokon?
– Miért speciális Japán, Kína és India?
– Hogyan találjunk befektetőt a divatiparban az ötleteinkhez?