Bekerülhetsz a médiába úgy is, hogy ezért egy fillért sem fizetsz! Elmondjuk, hogyan!
A médiában való megjelenés fontos brandépítő eszköz, egy jól elhelyezett cikk pedig sok új vásárlót is hozhat. Azonban hirdetéssel, PR cikkel megjelenni a sajtóban a kisvállalkozások többsége számára általában kifizethetetlen költség, ráadásul a „reklámvakság” miatt az úgynevezett szerkesztőségi tartalom értékesebb és hitelesebbnek tűnik a potenciális vásárlóinknak, mint a promóció felirat alatt megjelenő anyagok.
Timár Gigi BGE Budapest LAB tudásmenedzsment vezetője, a budapestlab.hu online magazin szerkesztője. A Központ fő célja tudásmegosztással segíteni a vállalkozói kultúra terjedését. A LAB-hez való csatlakozása előtt Gigi újságíróként, szerkesztőként foglalkozott a kisvállalkozásokkal, vállalkozásfejlesztéssel, hét évig a Piac & Profit magazin online főszerkesztője volt.
Ha jól tálaljuk a sztorinkat, szaktudásunkat, senkinek – az újságíróknak és szerkesztőknek – sem jut majd eszébe, hogy reklámról van szó.
Az előadáson áttekintjük a sajtóba való bekerülés útját lépésről lépésre. Szó lesz arról,
hogyan találjuk meg a sztorinkat, hogyan váljunk szakértővé, hogy érjük el az újságírókat és mit adjunk nekik a win-win helyzet elérése érdekében.
Az előadás interaktív lesz, és utána is felteheted kérdéseid az előadónak!
Időpont: 2018. szeptember 17. 16:00 – 18:00
Helyszín: Bálna Budapest rendezvényközpont (1093 Budapest, Fővám tér 11-12.), III. emelet
A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
A regisztráció lezárult!
Felhívjuk a figyelmet, hogy a rendezvényen fénykép és videó felvételek készülnek a résztvevőkről a szervezők, valamint a média részéről. Tájékoztatunk, hogy regisztrációddal beleegyezel abba, hogy a Rólad készült felvételek felhasználásra kerüljenek a szervezők és az esemény honlapján és/vagy publikációiban, valamint a rendezvényhez kapcsolódó médiamegjelenésekben.