A munkavállalói kommunikációt új alapokra helyező Blue Colibri applikációt fejlesztő csapat a kialakult járványügyi helyzetben díjmentes, 3 hónapos felhasználásra szóló lehetőséget biztosít a vállalatok számára.
Globális szinten a munkavállalók 80 százaléka nem rendelkezik munkaállomással. Az ő elérésük a munkavállalók számára nagy kihívást jelent, viszont a náluk lévő okostelefonon keresztül hatékonyan megoldható.
A Startup Europe Awards Hungary HR innováció kategóriájának egyik nyertese, a Blue Colibri applikációja lehetővé teszi azonnali üzenetek és információk küldését és fogadását egyenesen a mobileszközökre, egyszerű és mérhető módon. A mobilplatform így megoldást nyújt a számítógépes munkaállomással és/vagy e-mail címmel nem rendelkező, különböző helyen dolgozó kollégák elérésére is.
A Blue Colibri hatékony megoldás lehet a bizonytalanság kezelésében is:
- Valós idejű, azonnali hírek a vállalat egészének vagy akár egyes munkavállalói csoportoknak
- Földrajzi helytől, vállalati e-mail címtől és számítógéptől független kommunikáció
- Kiemelt tájékoztatók a higiéniai intézkedésekről, esetleges korlátozásokról
- A távmunka segítése a munkával kapcsolatos dokumentációk megosztásával
A veszélyhelyzetre való tekintettel a Blue Colibri most 3 hónapos, díjmentes felhasználási lehetőséget, valamint rövidített, 1-2 napos bevezetési folyamatot ajánlott fel azon vállalatok számára, amelyek nehezen érik el főként a non-desk (kékgalléros) munkavállalóikat.
Az érdeklődők kérdéseikkel Jakab Dávid értékesítési igazgatót kereshetik a david.jakab@bluecolibriapp.com címen.