Panyi Zsuzsi kezdeményezésére iparművész és kézműves női kisvállalkozók segítenek egymáson, hogy átvészeljék a válság gazdasági következményeit.
Világjárvány idején mindenki elsősorban a saját és szerettei egészségéért aggódik. Azonban ennek a világjárványnak gazdasági következményei is lesznek, sőt, már vannak is. Meg fogja érezni a milliárdos cég és sok kisvállalkozó is, többek között azok a női kisvállalkozók, akik eddig is erőn felül dolgoztak, háztatást vezettek és gyereket neveltek. Most az ő dolguk még nehezebb lesz. Ugyanazért a bevételért többet kell dolgozniuk és még a gyermekeik is otthon legyenek, tanítani kell őket és tanulni velük.
Panyi Zsuzsit ez motiválta abban, hogy segítsen ezeknek a kis, női vállalkozásoknak és felvállalta, hogy mozgatórugója lesz egy olyan kampánynak, ami segít ezeknek a cégeknek a gazdaságilag nehéz hónapokban, hogy növelni tudják népszerűségüket, ismertségüket.
Panyi Zsuzsi, a panyizsuzsi és a mákgubó márkák tulajdonosa és 13 éve vállalkozik online. A vállalkozását 3, később 4 pici, most már kicsit nagyobb gyerek mellett építette fel. Minden szabad idejét a vállalkozásába tette az elmúlt több mind egy évtizede. A vállalkozót a BVK részvételével futó, a kézműipari kkv-k versenyképességének javítását célzó Crafts Code projektben a nemzetközi jó gyakorlatok közé jelöltük.
Zsuzsi munkája során rengeteg kiváló, online vállalkozó nőt ismert meg, akik közül sokan azzal keresték meg az elmúlt hetekben, hogy mi lesz most a sok erőfeszítés árán felépített vállalkozásukkal. Hiszi, ha segítünk a másikon, rajtunk is segít valaki. Éppen ezért megkérte a női mikro- és kisvállalkozásokat, hogy amíg tart a járvány, hetente többször taggeljenek be a közösségi média csatornáikon 5 olyan női kisvállalkozót, akinek szeretik a termékeit, a filozófiáját, vagy valamiért felnéznek rájuk, és minden ilyen poszton, sztorin használják a #legyetekkedvesek hashtaget, valamint viszonozzák egymás posztjait. Arra biztatja őket, hogy mutassanak be más vállalkozó nőket a saját csatornáikon a rajongótáborunknak, hogy a követőik is megismerjék őket.
A követőitől pedig az kéri Zsuzsi, hogy kattintsanak ezekre a #legyetekkedvesek tagekre, linkekre és ha tetszik, amit látnak, akkor kövessék azokat a vállalkozásokat, márkákat, osszák meg taggelve vagy kattintható módon a tartalmaikat. Kéri, hogy keressenek a közösségi médiában a #legyetekkedvesek hashtagre, és nézzék meg milyen remek női vállalkozókkal vagyunk körbevéve, valamint ha a következő időszakban szükségük van valamire, akkor amíg a futárszolgálatok működnek, vásároljanak, rendeljenek ezektől a női vállalkozóktól. Ezzel pedig segítenek nekik életben tartani azt a vállalkozást, amiben hisznek, amit hihetetlen kitartással és megfeszített munkával, saját erőből vagy éppen kicsi gyerekek mellett felépítettek. Ezzel segítenek nekik túlélni ezeket a nehéz heteket, hónapokat. Segítenek, hogy életben tarthassák a megélhetést biztostó a vállalkozásaikat. Segítenek nekik, hogy ne kelljen elbocsájtani az alkalmazottjaikat.