Egy magyar fejlesztő- és befektetőcsapat újszerű, vendégélményközpontú megoldást dolgozott ki a szállodai folyamatok kezelésére. Palicz Péter kereskedelmi igazgatóval a validálásról és a nemzetközi terjeszkedés lehetőségeiről beszélgettünk.

 width=

Miért volt szükség a szállodaipar megreformálására?

A beruházónk az elmúlt 10-15 évben rengeteg üzleti úton járt, és mindenhol ugyanazzal a problémával találkozott: hiába volt visszatérő utas vagy akár törzsvendég, akkor is sorba kellett állnia a bejelentkezéshez és újra megadnia az adatait, és a kijelentkezés is hasonlóan bonyolult volt. Ebből az élményből született a célkitűzés, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban intézzük azokat a procedúrákat, amelyek nem adnak hozzá a vendégélményhez.

Hogyan zajlott a fejlesztési folyamat?

Egy magánszemély kisebb befektetési alapja finanszírozta a rendszer elkészítését. A specifikáció megalkotása fél évig tartott, ezt másfél éves fejlesztés követte. Tavaly márciusban pedig megnyitottuk a saját szállodánkat, a KViHotel Budapestet, ahol elkezdtük használni az alkalmazást is, így már egyéves üzemeltetési tapasztalattal, validációval és felmutatható referenciával rendelkezünk. Ez a legerősebb marketingeszközünk, és így el tudjuk kerülni azt a startupok körében gyakori kockázatot is, hogy az első ügyfeleiken szeretnék letesztelni a terméküket.

Az app elvileg mindenfajta szálláshelyet ki tud szolgálni. Szűkítettétek a célcsoportot?

Az alkalmazás a végfelhasználók számára ingyenes, az értékesítést viszont B2B formában végezzük, vagyis a szálláshelyeket keressük meg. Nem szűkítjük a lehetséges partnerek körét, érkezett már megkeresés ötszobás Airbnb-s lakástól és 200 szobás négycsillagos szállodától is. A TMRW Hotels alaptermék mellé kifejlesztettük a TMRW Hostels és a TMRW Apartments változatot is, hogy mindenféle igényt ki tudjunk szolgálni.

Vannak már megvalósult szerződések is?

Jelenleg 5-6 aláírt szerződéssel rendelkezünk Magyarországon, Ausztriában és Szlovéniában. A hazai piacot ugródeszkának tekintjük, de globális piacban gondolkodunk. A felhőalapú, jelenleg 8 nyelven elérhető alkalmazás erre jó alapot szolgáltat. A CEEMEA (Közép- és Kelet-Európa, Közel-Kelet, Afrika) régiót itthonról szolgáljuk ki, de a spanyol piacon önálló képviseletünk van, és idén más országokban is szeretnénk ilyeneket nyitni.

 width=

A BVK hogyan tud ebben segíteni?

A BVK leginkább abban segít, hogy bemutatkozási lehetőségeket teremt a globális piacokon, és találkozási lehetőséget biztosít a potenciális befektetőkkel. A napokban tértünk haza Barcelonából, ahol a helyi külképviselet is nagyon proaktív volt, rajtuk keresztül is elértünk B2B partnereket. Konkrét érdeklődés is érkezett, azzal a céggel meg fogjuk vizsgálni az együttműködési lehetőségeket.

A közeljövőre a képviseletek nyitásán túl milyen terveitek vannak?

Az alaptermékek már nem igényelnek fejlesztést, technológiai oldalról most az a feladatunk, hogy minél több szállodai rendszerhez tudjanak csatlakozni. És most kezdtünk befektetőkeresésbe is a terjeszkedés finanszírozására, nemsokára kiküldjük a bemutatkozó anyagunkat a stratégiailag kiválasztott befektetőknek. Ideális esetben olyan kockázati tőkéssel szeretnénk együtt dolgozni, aki a skálázásban is tapasztalatokkal bír, és ezt át tudja adni nekünk.