- Nem elég a kreativitás a sikeres vállalkozás elindításához
https://startuponline.hu/nem-eleg-a-kreativitas-a-sikeres-vallalkozas-elinditasahoz/
Az induló vállalkozások a kreativitásukat, az új ismeretekre való nyitottságukat és a vásárlói igények jó megértését tartják fő erősségüknek, – ez derült ki a Cápák között üzleti showműsor csapatainak elmondása alapján. A K&H a műsor versenyzőinek tapasztalatai alapján megmutatja azt a néhány kritikus pontot, amely döntően meghatározza egy vállalkozás sikerét.
- 20 milliárdos EU-pályázati keret nyílik meg kapacitásbővítésre és zöld beruházások támogatására
A napokban megjelent a Magyar Multi Program III. felvonása, amely a kiemelt növekedési potenciállal bíró kis- és középvállalkozások komplex fejlesztéseit támogatja 12 milliárd forintos keretösszeggel és augusztus 31-től lehet beadni a kérelmeket. Emellett megjelent egy másik, 7,3 milliárd forintos pályázat is a hazai zöld gazdaság kapacitásainak fejlesztésére, amelyre a támogatási kérelmeket szintén a hónap utolsó napjától lehet beadni.
- A pályázati keret kétszeresének megfelelő támogatási igény érkezett be a Külpiacrajutási felhívásra
A Nemzeti Exportvédelmi Program keretében meghirdetett Külpiacrajutási Támogatás pályázati felhívására mindössze néhány óra leforgása alatt összesen 4 milliárd forint összegben nyújtottak be kérelmet az érdeklődő vállalkozások, azaz a rendelkezésre álló keret kétszeresét meghaladó igényt sikerült beazonosítani.
- Exportösztönző program indul a kkv-k külpiacra lépésének támogatására
https://kamaraonline.hu/exportosztonzo-program-indul-a-kkv-k-kulpiacra-lepesenek-tamogatasara/
A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Nonprofit Zrt. megkötötte az 1 milliárd forint keretösszegű programra vonatkozó támogatási szerződést. A „Professzionális felkészítés a tudatos külpiacra lépéshez kkv-k számára” című program 200 hazai kkv nemzetközi piacon való megjelenését készíti elő. A programban célzott tanácsadás, képzés és felkészítés előzi meg a külpiacra lépést, amelynek eredménye, hogy a vállalkozások tudatosan, a piaci információk és saját, külpiacra lépési és értékesítési stratégia birtokában tervezik meg exporttevékenységüket és nemzetközi piacra lépésüket.