Több mint 125 éves fennállása során az FKF mindig is törekedett arra, hogy lépést tartson nemcsak a hazai, de a nemzetközi trendekkel, ezáltal is segítve szolgáltatásai fejlesztését és korszerűsítését.
Ehhez elengedhetetlen, hogy a lakosság helyesen és tudatosan éljen a felkínált szolgáltatásokkal, amihez viszont megfelelő, azonnal hozzáférhető ismeretekre van szükségük.

A hulladékgazdálkodásért és köztisztaságért felelős legnagyobb magyarországi vállalat igyekszik szem előtt tartani azokat az európai uniós iránymutatásokat, amelyek nagymértékben szabják meg az előttünk álló évtizedek hulladékokkal kapcsolatos feladatait.

A körforgásos gazdaság megvalósításának elsődleges feltételeként meghatározott hulladékmegelőzés és -kezelés, illetve a települési és csomagolási hulladékokat illető újrafeldolgozási célkitűzések még inkább indokolják a konkrét cselekvést, a hatékony, gazdaságilag is megtérülő innovációkat.

Ezek érdekében az FKF – lehetőségeihez mérten – keresi az innovatív megoldásokat szolgáltatási területein, amire jó példa a napokban indított tartályazonosító projektje: QR-kód beolvasásával különböző ügyfél- és szolgáltatási adatok válnak láthatóvá és nyomon követhetővé a hulladékbegyűjtés során. A dolgozóink munkáját megkönnyítő mobilappos tartályazonosító fejlesztésével a szolgáltatási színvonal és az ügyfélelégedettség egyaránt növelhető.

Az FKF örömmel várja a hasonlóan innovatív ötleteket budapesti vállalkozásoktól, fejlesztőktől. A vállalat és a lakosság szempontjából kölcsönösen hasznos lehet például egy olyan mobilalkalmazás, ami megkönnyíti a lakosok számára, hogy egyszerűbben, gyorsabban tudjanak eligazodni a hulladékfajták felismerésében és abban, hogy mi ezeknek a legjobb elhelyezési módja, mi a begyűjtést követő sorsuk, hogyan vesznek részt a körforgásban. Az applikáció azonosíthatná a környezetünkben leggyakrabban előforduló tárgyakat és tájékoztathatna a legfontosabb, hulladékgazdálkodási szempontú információkról.

Engem is érdekel a verseny!