Hogyan hozzuk ki a legtöbbet vállalkozásunk kommunikációjából költséghatékonyan, a PR eszközeivel? Ingyenes workshopunkon Tordai Ágnessel, PR és kommunikációs szakemberrel, a Prime Time Communications ügyvezetőjével járjuk körül az alábbi témákat:

  • Hogyan kezdjünk hozzá a kommunikációhoz?
  • Hol a helye a kommunikációnak az üzleti tervben? Stratégia vagy megvalósítás?
  • Hogy határozzuk meg a kommunikációs célokat?
  • Mit tegyünk azért, hogy ne kidobott pénz legyen a kommunikációra fordított összeg?
  • Miért bízzunk meg külsőst, ha mi is meg tudunk oldani egy csomó mindent? (Vagy éppen miért ne?)
  • Hol találunk olcsó/költséghatékony eszközöket?
  • Miből áll a kommunikációs terv?
  • Arculati alapok a névjegytől a honlapig
  • Kreativitás vs szorgalmas aprómunka
  • Gyors hatás vs hosszú távú eredmények
  • Milyen eszközöket érdemes használni? Kell-e blogot írni? Érdemes-e a LinkedInen posztolnunk? Beválik-e az Instagram kampány?Mennyitérnek ma a hagyományos csatornák, mint a print vagy a TV és rádió?
  • Hogyan tudjuk mérni a kommunikáció hatását?
  • Mit lát a célcsoportunk belőlünk a végén?
  • Mi kell a folyamatos növekedéshez? Mit tehetünk ezért a PR eszközeivel?

Időpont: 2017. június 1., 15:00 – 17:30

Helyszín: Bálna Budapest rendezvényközpont (1093 Budapest, Fővám tér 11-12.), I. emelet 107. terem (a mozgólépcsők tetejénél)

A rendezvényre minden érdeklődőt szeretettel várunk! 

A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztrálni az alábbi űrlapon lehet:

Név:*
E-mail cím:*
E-mail cím újra:*
Vállalkozás/Szervezet neve/magánszemély:*


 width=Előadónk, Tordai Ágnes kommunikációs pályáját olyan ismert brandekkel kezdte, mint a Beiersdorf (Nivea, 8×4, Limara, Hansaplast, Labello, Tesa), Bramac, Mercedes, Seat, Aral, Esso, Minolta, Bosch, Siemens. Dolgozott szövegíró, kreatív igazgató, médiatervező, produkciós menedzser és  account manager pozíciókban. 2000-től végzett  MBA tanulmányai során egy évfolyamtársa hívására gyógyszer- és egészségkommunikációs fókuszú ügynökség, a PreSolution vezető tanácsadója lett, hét éven át dolgozott ezen a területen. 2003-ban alapította meg a Prime Time Communications nevet viselő,  integrált, azaz teljes körű szolgáltatást nyújtó kommunikációs ügynökséget, mely 2007 óta a berlini központú Media Consulta hálózat független magyarországi képviselőjeként működik. A tapasztalt szakembereket és tehetséges fiatalokat foglalkoztató csapat ügyfelei között egyaránt megtalálhatók magyar és nemzetközi vállalatok, startupok, intézmények és civil szervezetek. Szolgáltatásaik a stratégiai marketing-tervezéstől, a kreatív feladatokon és a médiatervezés-és vásárláson át a digitális médiakommunikációig a marketing-kommunikácó valamennyi területét felölelik.

Kapcsolat: Tordai Ágnes, Prime Time Communications

Prime Time Marketing Kft.: +36309005700, www.prime-time.hu