Személyes hangvételű, interaktív, átülteti a divat aktuális trendjeit a hétköznapokba. Négy egyetemista: Mesi, Berti, Panni, Árpi 2012-ben néhány hét alatt indította el közös hobbijuknak teret adó weblapjukat, a Style and Blog-ot.
Tagok: Szigeti Emese, Oláh Bertold, Erdei Panni, Széles Árpád
Alapítva: 2012
Tevékenység: divat- és szépségtanácsadó, kulturális és életmódbloggerek
Web: www.styleandblog.com
Ledönteni a sztereotípiákat
A blog egy szenvedély, egy hobbi, ami átszövi a mindennapjaikat – vallják a szerzők, ez adja a folyamatos inspirációt. „Nem tudjuk elképzelni az életünket divat nélkül, már a részünkké vált, és szeretnénk mások számára is elérhetővé tenni. Az aktuális trendeket próbáljuk a hétköznapokban is hordhatóvá formálni. Szettjeinkben a „fast-fashion” boltokban elérhető termékeket kombináljuk az olcsóbb üzletek áruival. Igyekszünk ledönteni a sztereotípiákat, melyek szerint ciki a kínai, vagy a márkás holmi drága: konkrét példákat mutatunk arra, hogy vannak pár ezer forintos márkás termékek, de arra is, hogy stílusosan is lehet viselni egy kínai ruhát.”
Belevágni az álmok megvalósításába
A blogot két évvel az indulás után már a világ legkülönbözőbb országaiban is böngészik, olvassák, kommentelik. A dinamikusan növekvő látogatószám, és a több mint 75 ezer facebook követő mellé ez ad még plusz varázst. „Olvasóink bátran kérdeznek tőlünk divatról, kozmetikumokról, tanulásról, egyetemi életről, és gyakran személyes, csajos témákról is. Ilyenkor nem csak mi osztjuk meg tapasztalatainkat, hanem az olvasók is segítik egymást. Ebből mindannyian inspirálódunk és ez az interaktivitás az, ami egyedivé teszi a Style and Blogot.” A csapat 2014-ben Glamour Women Of The Year gálán elnyerte a legjobb Bloggerina címet. „Reméljük sokan bátorodnak fel a mi példánkon, és belevágnak álmaik megvalósításába.” – összegzik az elérteket a csapat tagjai.
Csapatmunka mindenek felett
„Ami a legfontosabb számunkra, amiért így megszerettük a blogolást, az a csapatmunka. A kreatív munkákból mindannyian kivesszük a részünket, imádjuk a közös brainstormingokat, és minden projekt közös tevékenység gyümölcse.” Mivel már egy poszt elkészítése is legalább kétemberes feladat, így a csapattagok sok időt töltenek a tartalmak létrehozásával, az olvasókhoz, a követőinkhez való eljuttatásával, a közösségi oldalakon való részvétellel. Bár ezt egyáltalán nem tekintik tehernek, az időhiány nagy gondot okoz nekik, nap, mint nap küzdenek vele.
A siker titka, hogy higgyünk az álmokban
Mivel minden blog egyedi, különleges és más okból vonzó az olvasó számára, így garantáltan jól működő receptet nem lehet megfogalmazni a sikerre nézve a szerzők szerint, ennek ellenére érdemes szem előtt tartani néhány olyan alappillért, mint a rendszeres publikálás, az igényes és összeszedett posztkészítés és a kiváló helyesírás. Persze a legfontosabb, „hogy hinni kell az álmainkban, és mindent meg kell tenni azért, hogy meg tudjuk azokat valósítani. Nem szabad külső megerősítésekre várni, hanem bátran bele kell vágni, minél hamarabb, még az egyetemi évek alatt.” ehhez kell párosulnia a kitartásnak és az igényességnek. „eleinte lehet, hogy csak magunknak szól majd a hobbink, a munkánk, de kellő kreativitással és kitartással később mások is felfedezhetik benne az értékeket.”
A jó megjelenés alapja a kreativitás
A blog elsődleges célja, hogy felhívják a lányok/nők figyelmét, hogy a jó megjelenés alapja sokkal inkább a kreativitás, mint a pénz. Az egyes szekrényekben lapuló alapruhadarabokat meg kell próbálni különféleképpen kombinálni, kiegészítőkkel feldobni. A jövőre nézve még számtalan ötletük van, többek között szeretnék webshopjukat tovább fejleszteni, és tervezik egy „showroom” megnyitását is, ahol személyesen is megtekinthetőek lesznek a webshopban elérhető termékek, illetve „itt végre lenne alkalmunk az olvasókkal is találkozni.”
Style and Blog
Members: Szigeti Emese, Oláh Bertold, Erdei Panni, Széles Árpád
Since: 2012
Activity: fashion, beauty, cultur and lifestyle bloggers
Web: www.styleandblog.com
The main objective of the blog is to draw the girls’/ladies’ attention to the fact, that creativity rather than money is the basis of a good look. One has to try to combine the clothing found in the closet and boost it with accessories.