A Munch egy platform, amin keresztül már több, mint 250 étterem, pékség, cukrászda és szálloda kedvezményesen értékesítik az aznap el nem adott, de jó minőségű ételeit. Célja az ételpazarlás visszaszorítása által a fenntartható, felelős vendéglátás és a társadalmi felelősségvállalás népszerűsítése.
A Munch-csal nem csak jó áron tudsz enni, hanem könnyedén tehetsz az ételpazarlás ellen is. A Munch alapelve, hogy kizárólag friss, fogyasztható és érintetlen étel kerülhet bele a csomagba, illetve az étteremnek az étel eredeti áránál minimum 40%-al olcsóbban kell kínálnia a csomagokat.
A Munch használata egyszerű: csak le kell foglalnunk a kiválasztott vendéglátóhely ételcsomagját az alkalmazáson, vagy a honlapon keresztül, amit online tudunk kifizetni, majd egy előre megadott átvételi idősávban átvenni az étteremben. Így mindenki jól jár: az étterem plussz bevételre tesz szert, mi vásárlók 40-60%-os kedvezménnyel tudunk jókat enni, a környezetről pedig jelentős mennyiségű terhet veszünk le.
Egy különleges eleme a munchoknak, hogy a vásárlók nem tudják előre mi is lesz pontosan a csomagban. A meglepetés ami a muncholással jár, még izgalmasabbá teszi a rendelést. Az kerül bele a csomagba, ami éppen az adott napon megmarad, így a meglepetés öröme mellett új fogásokat is fel tudunk fedezni, miközben nem kell azon gondolkodni, hogy mit is együnk.
„Miután a vásárlók átvették a munchjaikat a Facebook-csoportjainkban, amelyekben összesen már több, mint 20.000-en vannak, posztolják ki a tapasztalataikat. Így azonkívül, hogy egy igazi közösség jön létre a vásárlók is látják, hogy hol mit lehet kapni és mi is tudunk rögtön reagálni a szolgáltatással kapcsolatban felmerült kérdésekre és kérésekre.”